esmaspäev, 16. november 2009

Uuele katsele

Uus tsükkel on juba tükk aega tagasi alanud, kuid ma pole sellest palju rääkinud ja kirjutanud. Üheks põhjuseks on kiirus. Teiseks see, et ma pole kindel, kas ma tahan teisi sellele "reisile" kaasa võtta.
Töö- ja elutempo hetkel peavad minu üle hetkel päris head "vahti" ning kõik kulgeb hetkel lendleva kergusega.
Kus ma siis praegu oma tüskliga olen?
Alustasin luproniga 21. oktoobril.
12. novembrist stimmin. Kogus on sama, mis eelmine kord.
Kui neljapäeval oma baseline'i vastuvõtule läksin, siis arst kiitis kõvasti vasakut poolt ning luges vähemalt 10 munaraku algekest, mis olid moodustanud imeilusa lillekese minu vasakpoolses munasarjas.
Parem pool võttis teda aga ohkima, sest seal oli ilmatuma suur tsüst. Aga ta tõmbas selle vedelikust tühjaks (uskuge mind, sealt tuli umbes klaasitäis vedelikku) ning loodan, et asjad on korras sellega. Eks homme näe, sest lähen mune loendama.
Ideaalis oleks nii:
Reede õhtul teen HCG süsti.
Pühapäeval on munade korjamine ning tänupühade reedel on mul 5-päevane siirdamine.
Aga eks näis....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar