neljapäev, 19. november 2009

Üllatus postkastis

Ma polnud mitu päeva postkasti kontrollinud. Kui täna hommikul lõpuks selleni jõudsin, siis selle tavalise reklaamipahna sees oli miskit, mis mu tähelepanu koheselt võitis.
Väike postipakk.
Minule?
Saatja nimi ja aadress... täiesti tundmata.
Mõtlesin kähku, et kas olen internetist miskit tellinud. Ei ole.
Minule, kas tõesti?
Ahnelt rebisin karbi lahti, kuigi oleks pidanud lahkuma - tööle.
Karbis oli kujuke ja väike kirjake.
See oli mu sõbranna tuttavalt, kes on ise läbi käinud sama tee. Keegi oli temale selle nö. viljakuse kuju andnud tema IVF tsükli ajal. Ja nagu aru sain, oli see talle suureks toeks ja ka õnneallikaks. Ning tulemus oli positiivne.

Lugesin läbi selle ilusa kirjakese ning mu silmi täitsid pisarad. Ma olen saanud heategusid tunda, kuid seda ikka tuttavate poolt. Aga et keegi võõras võttis vaevaks ja hetkeks heasoovlikult mõtles mulle ja tegutses vastavalt - see on midagi erilist ja esmakordset.

Sellel kujul on nüüd omamoodi jõud. Ma tunnetan selle erilisust ja usun selle võlujõudu!
See kujuke jõudis minuni nii õigel ajal.
Kõigel on kõigega seos.
Ma olen nii tänulik sellele heale tundmatule, kes minu ellu tõi korraga niipalju õnne, rahu ja lootust!
Midagi erilist juhutub siit edasi...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar