esmaspäev, 23. november 2009

Ma kardan

Paar viimased päeva olen ma hirmu täis. See on nii domineeriv, et vaatamata mu suurtele püüetele ei suuda ma sellest hirmuringist välja rebida.
Tahan olla positiivne ning uskuda-loota!
Selle asemel on domineerimas hoopis hirm ja kartus.
Ma ei saa lahti neist tundeist ja mälestustest, mis kaasnevad tsükli mitte nii õnneliku lõpuga. Nimetage seda ebaõnnestumiseks.

Kõik oli imeline. Veel mõned päevad tagasi. Isegi mu väsitav töökiirus näis vaid positiivsena, see aitas ajal kiiresti minna. Kiirus on ka praegu, kuid selle pole enam midagi head.

Täna on punktsioonipäev. Läheb munadejahiks! Ootan korralikku saaki. Ehk see teeb mu meeled heaks. Ja aitab lootusepäikesel paista.

Mis sellel puhul soovitaksegi? Kivi kotti! Munad kotti!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar