neljapäev, 17. september 2009

Tegudele!

Eile käisin siis taas arstil. Loeti taas kõik munakesed üle. Paremal pool 6 ning kõik tublid ja umbes samasse masti suuruselt. Vasakul pool on nüüd siis 4. Millest 2 on sellised väikse võitu. Loodan, et nad siin laupäevani veel kasvavad ning kui värgiks läheb, siis on nad suurekesed valmis!

Ees ootab pingeline nädal. Te peaksite mu juhiseid nägema, mis ma arsti juurest sain. Mu elu on neljapäeva õhtust kuni laupäevni täpselt kellaajaliselt kirja pandud, et mida ma nüüd pean tegema. Näiteks, täna õhtull täpelt kell 9.30 pean tegema Ovidreli süsti. Muud süstid jäävad nüüd ära! Ovidrel on siis see, mis paneb need munad nö. ajastatult kukkuma. Follikulide (munarakud) punktsioon toimub mul laupäeval. Ma olen üldnarkoosi all selleks jutuks. Reedest hakkan sööma antibiootikumi tablette (Doxysycline) ja laupäevast ka Medrol’i, mis peaks siis mu antikehad normis hoidma.

Laupäeval kohe saame kuulda, et kui suur oli saak. See, et mul praegu ultraheli 10 foliikuli näitab on üks asi, aga teine asi on see mitu nad ilusti kätte saavad ja kui palju neist on ilusad nö. täisealised. Mul olid nad üsna kõik ühes mastis. Vasakul pool olid sellised väiksemad. Esmaspäeval nad helistavad ja teatavad, et mitu viljastusid. Edasi tuleb mõelda, et mitu siirdada. Palju oleneb sellest, kui hea "hinde" me embryo‘d saavad.Igale tegelasele antakse hinne, vastavalt sellele, kuidas nad kasvanud on. Meie arst soovitas meil minu vanuse tõttu 4 tükki siirdada. Aga ma olen natuke selles suhtes ettevaatlik… tahaks ju mõelda, et kõik sellid on nii tugevad ja toredad, et lähevad kasvama, aga mis saab siis minust. Missuguseid riske see endaga kaasa toob. Otsustama peab siis teisipäeval.

Mind on määratud 3 päevasele voodirezhiimile peale siirdamist. Igas riigis on erinev. Eestis lubatakse ettevaatlikult tööle minna. Siin aga kuulub voodirezhiim asja juurde. Täna hommikul üritasin kujutleda, et kuidas on ärgates jääda voodisse! Proovisin kannatlikult lebada. Suutsin vaid seal püsida umbes ühe minuti. Hommikul olen ma alati väga ergas - silm lahti ja ärkvel ma olen. Ei ole vaja mul mingit mõnulemist või ekstra kümmet minutit.

Ja ette on mul kirjutatud, et üles tõusta võin vaid ainult potile minekuks. Ma pean nüüd küll välja mõtlema imehea strateegia, et kuidas kõik oleks nii käepärast, et ma tõesti ei läheks kuskile midagi otsima. Võibolla olen liiga ettevaatlik, aga üritan järgida mis mulle on öedlud, et pärast kahetsusega järgi mõelda…

Tõenäoliselt lasen mr. X-l enne tööle minekut täita jääkasti. Panen sinna sisse paar jogurtit, porgandid, valmis salati. Veekannu või veepudelid peaks ka käeulatusse haarama. Lisaks rodu ajakirju, igasuguseid raamatuid, arvuti, telefon koos laadijaga jne. Mr. X asus tõsiselt ette valmistama teleka värki ja lubas minule meelepärsed filmid kõik alla laadida ja siis ei pea ma ennast vaevama mingite DVD vahetustega. Ihii, mulle oleks neiks päeviks teenijannat vaja :) Kolm päeva voodis saavad olema minu jaoks kena katsumus!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar