teisipäev, 15. september 2009

tugev nõrguke

Mulle meeldib olla nagu kalju - tugev, võimas ning alati kindlalt ja kõikumatult paigal.
Ma olen päris kindel, et just niimoodi näevad mind ka enamus teisi inimesi!
Täna aga tõdesin endale, et tegelikult olen ma nõrguke, oma hinges ja südames vajan pidevalt toetust, tagant utsitamist, tagant kiitmist.
Järgnev on küll liialdatult üldistav, kuid seal on tõsine tõetera sees.
Mul oleks nagu väiksed radarid küljes ning ma leian alati üles need, kes vajavad abi või toetust. Miks? Mitte, et teiste aitamisel ja toetamisel oleks midagi valet, aga miks siis?; miks mind tõmbab nende inimeste poole, kellel on vaja tuge või kaasaelamist?
Ja täna ma leidsin sellele vastuse.
Ma tahan olla tugev, aga oma sisemuses olen ma nõrguke - ja nende abivajajate ümber tunnen ma end tugevana.
Kas see tuleb sulle üllatusena?

Kust selline nõrkuse hoog tuli? Käisin täna järjekordsel mammude loendusel. Laupäeval hommikul oli esimene kontroll. Siis oli paremal pool kuskil 5 lubavat munarakku ning vasakul pool ainult 1 munarakk. Olin üsna pettunud... Olen samasuguseid hormoone, kuid poole sellest mis praegu, kasutanud kahe IUI'ga ning arstid nimeteasid mind väga heaks rohtudele reageerijaks.
Tänane loendus oli natuke helgem. Paremal pool oli endisel 5 ilusat õige suurusega munarakku ning vasakule oli paar munarakku juurde tekkinud ning ta loendas praegu seal 3-4 mammut. Suurused kõiguvad kõigil kuskil 10-13 vahel, mis iganes ühik see siis on.
Nii et kokku on mul kuskil 8-9 munarakku ning kui ma nüüd kõvasti oma munasarjadega läbirääkimisi pean, siis nii mõnigi võib veel sealt kuskilt välja ilmuda!
Samuti on nüüd ka lahtine munarakkude eemaldamise e. punktsiooni päev. Arst arvas, et äkki juba reedel. Või siis laupäeval.
Kolmapäeval on järgmine ultraheli ning siis selguvad ka kuupäevad.

Seda protsessi alustades mõtlesin, et mul ei ole vaja kvantiteeti vaid kvaliteeti. Tõenäoliselt ma selle ka nüüd sain!
Järgmised pingepunktid: mitu munarakku tegelikult saab eemaldatud, mitu nendest on ilusti täisealised, mitu neist viljastuvad ning kas need viljastunud embrüod ka siirdamiseni ilusti arenevad ning mitmerakuliseks nad muutuvad ja siis see viimane pinge - kas näkkas!? Ees on pingelised nädalad!
Ok, mitte paanitseda! Mitte närvitseda! Rahu! Ainult rahu!
RAHU! Hingan sügavalt sisse, ja pikalt ja rahulikult välja. Palun hinga koos minuga!

I can make myself better every day.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar