teisipäev, 14. september 2010

PAHAD TUJUD

Ma olen hetkel jõudnud siis sinna maani, kus ma ei suuda mitte kellegi rõõmust rõõmu tunda ilma haiget saamata.
Kõik need kenad rasedusuudised ja lapsesünnid, need teevad mind nii kurvaks ja tigedaks. Mingi hetk suudan ma sellest üle saada, aga see kõik tuleb läbi raskuste.
Ma tahaks olla normaalne inimene ja olla südamest õnnelik teiste õnne üle, aga ma ei ole seda. Isegi kui ma seda sunnin. Mind teeb see kadedaks ja hakkan kurbusest nutma.
Mu enesetunne saab sellega nulli viidud. Ning alles peale mõningast mõtlemist, või mõttega harjumist suudan ma teiste õnne üle rõõmu tunda.

Ma olen nii vastuoluline.
Ma tahan teada saada titeuudistest varam kui teised (tundes end sellega natukenegi erilisena), kuid kui ma seda teada saan, siis ma olen õnnetumast õnnetu.
Ma tunnen, et ma pole enam ise. Ma teesklen ja valetan. Ja keegi ei küsi: et kuidas mul läheb? Aga kuidas mul tegelikult läheb?
Ja teate, ma saan ka sellest aru ning mõistan, miks keegi minult enam mu käekäigu kohta täpsemalt ei uuri.
Jah, küsitakse küll, et kas kõik on korras? Aga kes selle peale hoobilt ütleb, et tahaks end puhtaks rääkida! Keegi ei oska minule läheneda õigest küljest, mis mind rääkima paneks.
Ja kas keegi tahakski seda kogeda?

1 kommentaar:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    VastaKustuta