teisipäev, 14. september 2010

VAHEJUHTUM

Mu senine rasedus on olnud üsna igav. Ei ole erilisi sümptome ja õnneks ei ole ka olnud midagi hirmutavat.
Aga... Eelmise neljapäeva õhtul täiesti tühjast kohast juhtus midagi hirmsat. Tegin õhtusööki ja korraga tundsin äkki käis gash ja midagi väga sooja tuli must välja. Jooksin tualetti ja see oli veri, erepunane. Mul ei olnud mingeid krampe. Ja paari tunni jooksul oli mul mitmeid nö. gashe. Ma olin nii hirmul. Ma värisesin üle kogu keha. Aga üllatavalt olin optimistlik, sest mul polnud krampe, ega ka ei suuri ega väikseid vereklompe.
Paari tunni pärast kogesin midagi hirmsat. Korraga oli verd nii palju, et see täitis mitu sidet ja mis kõige hullem, minust lopsasid välja suured tükid ja mitte 1 või 2, aga arvan, et kokku ikka 10 ringis.
See kestis täpselt 2 tundi. Nii nagu see oli alanud ootamatult, lõppes ka see täiesti ühtäkki.
Ma sain vist magada hästi ainult tänu sellele, et mul polnud mitte mingisuguseid krampe, mis on tavaliselt katkemise märgiks.
Järgmisel hommikul käisin arstil ja ultrahelis leiti lootekott ja sinna juurde kuuluv. Arst oli optimistlik ja andis 80/20 shansi, aga hoiatas ka, et see võib mõlemat pidi minna. Südamelööke arst seekord otsima ei hakanud (kuigi ma seda väga tahtsin). Ütles, et põhjalikum vaatlus tuleb kolmapäeval, see on siis... homme.
Ja jõuangi sellele kartuseni välja. Tuleb meelde eelmine rasedus, esimene ultraheli, kus südamelööke ei olnud.
Kuidas ma tahaks olla süütult rase, kartmata hirme!
Ainus mida teha saan on loota parimat!

1 kommentaar:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    VastaKustuta