reede, 1. oktoober 2010

KUI SEE VAID OLEKS ÜKS TASANE TEE!

Õnnitlused minule. Olen jõudnud rasedusega kümnendasse nädalasse. Täpsemalt, olen täna 9 nädalat ja 1 päev.
Viimasel kuul on olnud nõnda palju draamat ja mõnikord mu usk õnnelikku lõppu on väga peenikese nööri küljes.
Kirjutasin eelnevalt siin oma vahejuhtumist 6ndal nädalal. Kui tagasi sellele mõtlen, siis mul käivad külmajudinad üle kogu mu keha - see suur verejooks ja suured tükid...
Peale seda oli mu tupevedelik kogu aeg selline beezhkas, pruunikas. Aga endalegi imestuseks olin ma üsna rahulik. Teadvustasin, et see on lihtsalt jäägid.
Aga 8. nädalal korraga eritus suurenes. See oli nagu kohvi. Vaid kaks päeva ning enam polnud midagi.
Esmaspäeval oli meil järjekordne ultraheli. Paberite järgi pidin ma olema 8n+4p, aga arst mõõtis beebi suuruseks 9n+2p ja nägime ja kuulsime südametööd. See oli vapustavalt lahe!!!!
Paariks päevaks oli torudes vaikus ja siis eile õhtul, täpselt 9. nädalal oli mul järjekordne õdukas. Tundsin, et kuidagi märg on olla. Ja uurimisel selgus, et mu püksid on määrdunud ja see ei ole lihtsalt tupevedelik, aga pruuni-punase segune määrimine. Aga see oli vaid hetkeks. Lamasin terve õhtu ja enam polnud midagi hirmutavat.
Kuigi ma suudan endale teadvustada, et need on kõik jääknähud, leian ma sageli end hullumise äärel suures kartuses, et mult võetakse ära see, mida nii kaua olen igatsenud.
Ma loodan, et mu keha mängib lihtsalt omi mänge...
Kui see vaid oleks üks tasane tee!

1 kommentaar:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    VastaKustuta