esmaspäev, 19. aprill 2010

KUI ÜKS UKS SULGUB, SIIS TEINE AVANEB

Muidugi olen ma ikka veel kurb. Ja tõenäoliselt see kurbus ja kaotus jääb pikaks ajaks mu südamesse. Alatiseks.
Kurbus selle üle, mis oleks võinud olla!

Aga elu läheb edasi ning mul ei ole aeg kurb olla. Ja vaimselt ja füüsiliselt olen valmis edasi minema! Meil oli ammu asjade käik valmis mõeldud: kõigepealt IVF, siis jääkarud ja kui miskit sellest kõigest välja ei tule, siis pidime negatiivse testi puhul järgmisel päeval adopteerimis agentuuri minema.
Aga asjad arenesid natuke teisiti.

Kui südamelööke ei leitud, siis mul oli jutuajamine oma nõelravi arstiga. Tema pakkus välja, et adopteerimise asemel võiksime teha embrüo adopteerimise. Mina olin sellele alguses väga vastu. Ma lihtsalt ei soovinud enam sellist teadmatust, ootamist. Kui õhtul seda Mr. X'ga jagasin, siis tema sattus sellest ideest vaimustusse ning tema nägi seal seda, mida mina ei näinud. Adopteerimsprotsessis on palju paberitööd, palju raha ja samuti ootust ja teatmatust. Embrüo adopteerimisel paberitöö puudub ja 20,000-30,000$ asemel maksame vaid külmutatud embrüo siirdamise eest, mis maksab umbes 2,500$. Ühekordne kulu tuleb juristi tasu näol.
Ja embrüod on meil juba olemas. Nimelt, see pakkumine tuligi mu nõelravi arsti kaudu. Tema endine klient otsis embrüodele uut omanikku. Kuna nad on vanemad inimsed, siis said nad oma tita kätte ja rohkem ei planeeri. Nii munaraku, kui ka seemneraku andsid neile doonarid. Noored ja terved inimesed ning minu nõelravi arst arvab, et mul on selles situatsioonis väga head võimalused õnnestumiseks.

See kõik on väga huvitav! Aga süda ikka veel nutab...

1 kommentaar:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    VastaKustuta