teisipäev, 19. jaanuar 2010

KUI SA VAID TEAKSID...

Ma tean seda ka ise, et minuga on praegu väga raske läbi käia. Ma tean, et see nelja viimase aasta teekond on mind täielikult muutnud. Ma tean, et sageli olen ma vihane ja "mõru". Ma tean, et juba ammu pole ma naernud südamest nagu ma tegin seda aastaid tagasi. Ma tean, et ma lükkan oma sõpru kaugemale. Ma tean seda kõike, aga ma ei oska ennasta aidata!

AGA...
Kas sa ka tead, kui kosutav oleks kuulda, et Kõik saab korda!, kui ma taas olen peatäie nutnud.
Kui sa vaid teaksid, et nii tervendav oleks kuulda, et hoolid minust... neil hetkeil, kui kogu maailm tundub olevat minu vastu!
Kas sa ikka tead, et kuigi sa ei taha oma pärimistega mulle haiget teha, oleks nii kosutav kuulda Kuidas läheb?, sest mõnikord... ok, väga sageli tunnen ma end väga üksikuna.
Kas sa tead, et sinu siiras naeratus aitab vähendada valu?
Kas tead, et kuigi ma ei suuda viimasel ajal südamest naerda, ei tähenda seda, et ma ei taha näha teisi inimesi naermas!
Kas ka tead, et kuigi ma olen surmahirmus selle ees, et äkki mu elu ei lähe nii nagu ma olen lootnud, ei vähenda see minu soovi olla kursis sinu eluga.
Kas sa tead, et kellegiga koos nutt lõpeb tavaliselt naeruga?
Kas tead, et probleemi ignoreerimine ei tee probleemi olematuks ning ma tõesti loeks palju, kui sa seda aksepteeriksid ilma valusaid soovitusi tegemata!
Kas sa ikka tead, et üks tähtsaim asi, mis ma sellel teekonnal olen õppinud on see, et sõbrad kes sellel teekonnal nii minu vihmas kui päikses mulle truuks jäävad, on kulda väärt?

Kui sa vaid teadkis, kui üksikuna ma end sageli tunnen! Ma ei oska ennast aidata!

2 kommentaari:

  1. ma tean, et see ei kõla võõra inimese klaviatuuri kaudu väga siiralt, kuid soov tuleb tõsiselt südamest - soovin teile ja teie abikaasale, et see aasta tuleb teile väga väga väga edukas. pidage vastu. kõik läheb hästi.

    VastaKustuta
  2. Kadi, mõnikord on palju kergem rääkida võõraga (mida ma siin blogil teengi) ja võõra inimese soovid on sageli siiramad (järelikult pidi miski siin blogil liigutama, et nö. sule haarasid).

    See, et siin blogil enamasti domineerib kurbus ja sageli toon negatiivne, ei tähneda seda, et kogu mu lootus ja usk on kadunud! Kuidagi peab ju end välja elama, et minna edasi...

    Ma ei tea küll, mis on sinu teekond ja kuidas siia sattusid, aga teretulemast ja sulle edu kõigeks, mis ette võtad!

    VastaKustuta